Een nieuwe lente, een nieuw geluid! Dat geldt zeker voor het nieuwe clubblad van Vroomshoop, dat deze week bij de leden en sponsoren wordt bezorgd. Uitgepakt wordt met een zonnig perspectief voor het aanstaande nieuwe clubhuis op de Bosrand. Boys-voorzitter Edward Olthof belicht concrete zaken als de privatisering van de kleedkamers, een geldlening, waarbij er goed samenspel is met de gemeente Twenterand. De verhuur aan Carint per 1 april aanstaande, de samenstelling van de bouwcommissie en het indienen van een bouwvergunning komen ook voorbij en het is mooi dat deze mooie bloemen momenteel worden geplukt.

Er komen een aantal fleurige acties aan, waarbij 7 tegen 7-toernooi  voor bedrijven, organisaties of andere teams, een aanstaande obligatie lening, de kentekenactie, dei al loopt. De koek is daarmee nog lang niet op. Wat te denken van een sponsorloop door de jeugd,  een WK-poule en de finale: de glazen kantine-actie. De super geslaagde veilingactie ligt daarnaast nog vers in het geheugen.

De glazen kantine wordt echt een klapstuk en een kers op de blauw-gele taart met prachtige activiteiten in de periode 27 december tot en met 30 december 2022. De bijzonder actieve en gedreven glazen kantine-commissie komt de komende tijd zeker met concrete plannen naar buiten. Nu al is zeker dat Vroomshoopse Boys en geheel Vroomshoop op het eind van dit jaar een prachtig festijn op de Bosrand gaat beleven.