Vroomshoopse Boys JO13-2 laat SJO JCO kansloos!

Zaterdag 10 oktober

SJO JCO – Vroomshoopse Boys

Kunnen we vandaag weer 3 punten pakken?

Het was een koude regenachtige dag. We kregen te horen dat SVV uit de competitie is gegaan en er dus 11 goals van ons afgepakt zijn. Dat maakte ons extra scherp om vandaag een dikke uitslag neer te zetten. Na een goede bespreking van Wouter begonnen we vol moed aan de wedstrijd!

We begonnen goed aan de wedstrijd met veel druk naar voren en goed positiespel. Dat werd ook snel beloond met de 0-1 in de 4e minuut, een goede corner van Tim beland bij Thomas die een goede pass geeft op Björn die hem hard binnen schoot. Daarna was het rustig. We hadden nog wel veel kansen maar geen doelpunten. In de 11e minuut was het toch raak. Het net werd gevonden door Thijmen met een goede assist van Björn, 0-2. Daarna was het Tim die de 0-3 maakt in de 17e minuut door een tikje terug van Thijmen waarna Tim hem goed in de hoek schoot. Een minuut later kwam er een corner Tim gaf deze corner weer goed voor en de voet van Björn werd weer gevonden, 0-4.

We begonnen ineens af te zwakken, we gaven geen druk meer, veel duels gingen we niet meer aan, we laten onze mannetjes lopen, en ineens was Ommen aan het voetballen gekomen en hebben ze zelfs een paar keer onze 16-meter gebied bereikt. Gelukkig door goed verdedigings- en keeperswerk geen tegendoelpunten. In de laatste minuut van de 1e helft schoten we er toch nog een raak, de 0-5 door een goal van Björn met een mooie assist van Tim. Een minuut later fluit de scheids voor de rust.

Kon SJO JCO nog terug komen?

In de rust zette wouter de puntjes weer op de i en gingen we weer scherp het veld op. Er waren 2 wissels, Björn ging eruit voor Sem en Tristan eruit voor Dylan.

In de 2e helft begonnen we weer goed. Helaas werd er door een slaap momentje wel de 1-5 gescoord.

Maar we schrokken hier niet van en met de koppies weer omhoog gingen we weer voetballen. In de 38e minuut scoort Thijmen door een foutje van de keeper, Jim onderschepte de bal en gaf hem voor bij de 2e paal De verdediger trapte mis en Thijmen tikte hem binnen. Een mooie 1-6. We hadden meer kansen. In de 41e minuut dribbelde Dylan tussen 3 man door en schoot hem goed de touwen in, 1-7. Luuc, die deze wedstrijd met ons mee mocht doen schiet hem in de 43e minuut binnen door een assist van Thijmen, 1-8. Een minuut later is het alweer raak. Esmee zet voor en bereikt Dylan die hem inschiet, 1-9. Esmee geeft hem weer in de 47e maar dit keer op Thijmen die hem goed inschiet, 1-10. De 1-11 wordt in de 55e minuut ingeschoten door Dylan. 5 minuten later fluit de scheidsrechter af.

1-11 is de eindstand. Klasse pot, geen moment in de problemen geweest en nu weer trotse koploper van de competitie!

Op naar 24 oktober tegen Nieuwleusen!