De bekerfinale van Vroomshoopse Boys J013-2 tegen DKB JO13-1 in het Gelderse Vaassen werd een eminent succes voor het blauw-gele team. Vele supporters, waarbij veel ouders,  waren erbij en steunden het team. Een ontketende Boys-ploeg dat met maar liefst 5-0 won. De trotse bekerwinnaars kregen een ware heldenontvangst op De Bosrand en werden in een ware triomftocht rondgereden door Vroomshoop op een vrachtwagen van de fam. Heun. Trainers, leiders en spelers leverden dan ook een puike prestatie aan het eind van een zwaar seizoen.

Vroomshoopse Boys JO12-1G was ook in de bekerfinale geraakt, maar moest het op het sportcomplex de Rohorst in Den Ham in een spannend duel met 6-4 afleggen tegen WVF J012–6. Ook de trainers, leiders en spelers van dat Boys-team kregen een warm onthaal als waardering voor een prima prestatie.

Vroomshoopse Boys 2 herstelde zich knap van het verlies vorige week in de kampioenswedstrijd tegen WVF 2 in Zwolle. Bart Bloemhof scoorde namens een veel sterker Boys 2 op prima wijze uit een penalty de 1-0 uit tegen hoofdklasser CSV Apeldoorn 2. Dat bleek ook de eindstand  te zijn. Nu wordt er op zaterdag 8 juni thuis om 12.30 in de halve finale gespeeld tegen vv Nunspeet 2 in de nacompetitie om een plaats in de hoofdklasse door de mannen van trainer Reinier de Jong. Vroomshoopse Boys 3 speelt op dezelfde zaterdag thuis om 14:30 tegen FC Eibergen 2. Winst houdt de mannen van trainer Richard Willems in de race om promotie.

Deze week zijn er elke dag allerlei aansprekende activiteiten in de grote feesttent en op de velden van de Bosrand in het kader van 75 jaar Vroomshoopse Boys. Vele  leden, oud-leden, sponsoren en ook supporters worden verwacht om dit grote en ook gevarieerde feest mee te komen vieren.