Op zaterdag 26 mei mochten we met een volledige selectie op bezoek bij Hulzense Boys jo15-3. Het was alweer even geleden dat we met het hele stel compleet waren dus de stemming zat er goed in!

Tegen Hulsen begonnen we met de volgende opstelling:

Doel: Tim

Achterhoede:Daan,Henri,Siebong en Mike

Middenveld:Ali,Yorick en Rebar

Aanval:Bas T,Remco en Mustafa

Op de bank begonnen:Alwin.Bas G,Lars en Frank

Op de hoofdveld, waar de temperatuur ondanks het redelijk vroege tijdstip al naar de tropische waarde ging, begonnen we aan de eerste helft. Al gauw werd duidelijk dat we een moeilijk potje tegemoet gingen want Hulsen stond gewoon goed te voetballen. Hun achterhoede stond erg goed gepositioneerd en wist de aanvoer naar onze aanvallers bijkans onmogelijk te maken. Ook schoven hun beide backs bij balbezit goed door naar het middenveld waardoor er veelvuldig gecombineerd kon worden en Hulsen steeds gevaarlijk op onze helft aanwezig was.Wij kwamen ook een aantal keren door maar waren erg slordig met voorzetten en hadden veel te weinig oog voor elkaar. Uiteindelijk wist Hulsen de 1-0 te scoren,maar het was aan Tim te danken dat we niet voor rust op een grotere achterstand stonden klasse keeperswerk!

Tijd voor de rust,geen bakkie thee of ranja in Hulsen dus maar water uit de bidons. Absoluut niet tevreden over de eerste helft,daar was iedereen het wel over eens.Wilden we Hulsen nog pijn gaan doen in de tweede helft dan moesten we zeker anders gaan spelen en vol aan de bak. Met de nodige wissels gingen we de tweede helft in.

In de tweede helft eigenlijk hetzelfde beeld,een beter Hulsen maar we hadden nu wat meer grip op de tegenstander. Ook kwamen de aanvallers de bal wat meer halen waardoor we ook langer in balbezit bleven. Helaas voor ons viel het doelpunt toch weer voor Hulsen na een goede aanval 2-0. Na de 2-0 volgde de beste fase van de wedstrijd voor ons,we kwamen goed door maar helaas waren de soms 100% kansen niet aan ons besteed. Uiteindelijk wist Bas de G  via een corner de verdiende aansluitingstreffer te scoren 2-1! Zou het dan toch nog lukken? Nee,want kort na ons doelpunt stonden we bij een ingooi niet op te letten en veel te makkelijk werd de 3-1 binnengeschoten. Het restant van de wedstrijd probeerde we het nog wel maar Hulsen hield prima stand en liepen wij tegen onze derde nederlaag aan deze competitie. Eindstand 3-1

Helaas deze dag presteerde teveel jongens beneden hun kunnen en dan word het wel heel lastig om een goed resultaat neer te zetten. Gelukkig mogen we nog 1 wedstrijd aan de bak om te laten zien dat we beter kunnen!