Tijdens het afgelopen weekend werden inhaal- en bekerwedstrijden gespeeld. Het eerste en het tweede elftal van Vroomshoopse Boys hadden vrijaf. Vroomshoopse Boys 3 verloor thuis van het derde van Zwolsche Boys met 3-1. De jongens en meisjes van JO11-4 wonnen de derby tegen hun leeftijdsgenootjes van vv Den Ham op De Bosrand thuis overtuigend met 8-1.

Vroomshoopse Boys  JO15-1 van trainer-coach Alexander Fokkert vervolgde het bekeravontuur met een uitwedstrijd in Harderwijk tegen het technisch sterke VVOG JOM14-1. Het werd een spannend duel, waarin de bezoekers de beste kansen hadden en waarbij de counters van de thuisploeg gevaarlijk bleven. Steyn Heun scoorde 6 minuten voor het eindsignaal de bevrijdende 0-1, gevolgd door de alles beslissende 0-2 van Mees Meijerink.

Ook Vroomshoopse Boys JO17-1 streed na de voorronde in de knock-out fase voor een plaats bij de laatste zestien in het bekertoernooi. De thuisploeg Zeewolde JO17-1 was een  geduchte tegenstander en in een vaak fysiek gevecht om elke meter stond er al snel 1-0 op het scorebord. De meer dan 100 toeschouwers zagen de gasten van trainer-coach Gerjan Kosters bijzonder sterk terugkomen. Doelpunten van Joran Heine (2x), Stef Kikkert met een penalty en net voor tijd Nelson Runhart waren ruim voldoende voor een knappe 4-1 overwinning voor de Boys. Daardoor kon in een ware feeststemming de busreis naar Vroomshoop aanvaard worden.

Vroomshoopse Boys 1 speelt aanstaande zaterdag in een bijzonder decor zonder toeschouwers bij hekkensluiter Be Quick Zutphen en de formatie van hoofdtrainer Jan-Peter Jonkman gaat volop voor de begeerde driepunter. De gecombineerde jaarvergadering van de vereniging Vroomshoopse Boys en de supportersvereniging van de Boys, die gepland stond op woensdagavond 17 november is vanwege de coronamaatregelen noodgedwongen verplaatst. Nu is dezelfde jaarvergadering gepland op woensdagavond 8 december aanstaande in de kantine ‘t Flierhuus. Hoofdmoot vormt de uitwerking van het besluit van de leden om een nieuwe clubhuis op De Bosrand te realiseren.