Deze zaterdag kwam MVV ’29 F1 uit Mariaparochie op bezoek. Voor MVV was het een spannende dag want bij winst zou het kampioenschap behaald worden. Het was dan ook de laatste wedstrijd voor de winterstop. Deze zou zonder trainer Jos zijn want deze moest nog rust houden vanwege een blinde darm operatie. Veel beterschap van de ons en de jongens Jos!! Hulptrainer Ernst Jan nam zijn taken over. Voor onze jongens stond er gezien de ranglijst niet zoveel op het spel. Natuurlijk werd er gevoetbald voor de winst maar we zouden deze competitie hoe dan ook gaan eindigen in de middenmoot. Gezien de wedstrijden die we gespeeld hadden ook wel een logische plek voor onze prestaties. Voor een hogere klassering waren de resultaten toch te wisselend geweest. In het begin van de wedstrijd was te zien dat MVV het vandaag niet cadeau kreeg. De blauw gelen zaten goed in de wedstrijd en het ging gelijk op. Toch kwam Mvv uit de kluts op voorsprong. Hierna begon MVV wat aan te dringen waardoor de 0 – 2 ook binnen werd geschoten. Onze jongens gaven niet op en door een goede actie van spits Max werd de aansluitingstreffer genoteerd. Daarna golfde het spel heen en weer al was MVV wat gevaarlijker en kwam dichter bij ons doel. MVV’29 speelde ondermeer met een erg sterke dame in het team die sterk verdedigde en hard kon schieten. Door een paar goede reddingen wist D’angelo ons in de wedstrijd te houden. Na een scherpe corner werd de 1 – 3 toch binnengewerkt. Vlak voor de rust wist na een goede pass door ons centrum de spits van MVV D’angelo te omspelen en werd de 1 – 4 genoteerd. Hoewel we goed in de wedstrijd zaten kwamen we wat power tekort tov MVV. De tweede helft werd er lang niet gescoord. Het was redelijk gelijkwaardig en de inzet van de jongens was prima. Justin ging nog een keer alleen op de keeper van MVV af maar mikte hem helaas naast. In de laatste minuut wist MVV nog te scoren zodat de eindstand op 1 – 5 eindigde. MVV had feest want zij waren kampioen en onze jongens konden met opgeheven hoofd van het veld af want ze hadden alles gegeven. Na de tijd werd er nog lekker patat gegeten en was het verlies al weer vergeten.