Hoera, Vroomshoopse Boys maakt een nieuwe start met het damesvoetbal! Een prachtig bericht natuurlijk, want zo’n team hoort gewoon bij Vroomshoopse Boys als een in feite logisch vervolg van voetballende meisjes en meidenteams. Arenda Marsman en Maureen Meijer pakten onlangs de handschoen op of je kunt ook zeggen: trokken de stoute schoenen aan. Ze gingen in overleg met onder meer de jeugdcommissie en coördinator Marc van Straten en de kogel kwam in no time door de kerk: er komt ingaande het nieuwe voetbalseizoen een damesteam.

Het goede nieuws is ook dat zich al zestien dames hebben opgegeven, zodat er een volwaardige selectie gevormd kan worden. Allerlei praktische zaken worden nu geregeld, zoals inschrijving bij de ledenadministratie, kleding met een sponsor en materiaal, een trainer, leiders, een grensrechter en ga zo maar door.

Er zijn nog altijd meiden en dames welkom voor dit mooie team en ook wordt er naarstig gezocht naar stafleden, zodat het plaatje compleet is. De vrijwilligerscommissie is daar ook druk mee bezig. We wensen ons damesteam alvast veel succes in de komende competitie 2018-2019.