In de afgelopen week zijn er maar liefst 170 kaarten verkocht voor de wedstrijd Heracles – Utrecht van aanstaande zaterdag. Een heel mooi aantal! Vroomshoopse Boys is a.s. zaterdag ”Club van de week” bij Heracles Almelo.  Het grootste deel van deze groep zal op eigen vervoer afreizen naar Almelo. De wedstrijd begint om kwart voor 8.

Voor meer informatie over het parkeren, kijk op de website van Heracles: https://www.heracles.nl/club/polmanstadion/parkeren

Pupil van de week / middencirkeldoekdragers en vlaggendragers
De vlaggendragers en middencirkeldoekdragers zijn afkomstig uit de C en B jeugd van de Vroomshoopse Boys. Zij zullen met 27 man sterk zijn. Zij worden begeleid door 8 begeleiders van de Vroomshoopse Boys.

Een speciale dag wordt het voor Even Kroek, speler uit JO9-6 (F6), hij is namelijk uitgeloot voor Pupil van de Week voor deze wedstrijd. Hij mag aan de hand van de scheidsrechter het veld oplopen en een balletje mee trappen.

De supportersvereniging van de Vroomshoopse Boys laat 1 bus rijden voor de spelers die zijn uitgeloot als vlaggendrager, middencirkeldoekdrager en Pupil van de Week en de begeleiders, dit omdat zij al ruim van te voren aanwezig moeten zijn, de bus vertrekt al om 17.30 uur vanaf de parkeerplaats bij de Vroomshoopse Boys.  Deze spelers hebben inmiddels persoonlijk bericht gehad.

Afhalen kaarten

De aftrap van de wedstrijd is zaterdag om 19.45 uur.  Kaarten kunnen a.s. zaterdag tussen 08.30 uur en 13.00 uur worden afgehaald in de kantine van de Vroomshoopse Boys.

Namens de jeugdcommissie willen we iedereen heel veel plezier wensen bij de wedstrijd van a.s. zaterdag. Laten we er met z’n allen 1 groot feest van maken!

Voor vragen kun je terecht bij Marianne van Dijk tel 06-14453794 of mail ronniemarianne@hotmail.com.