Op dinsdagavond 2 april speelt Vroomshoopse Boys om 20.00 uur op de eigen Bosrand tegen hoofdklasser zondag sportclub Silvolde. Het betreft de kwart finale van de strijd om de districtsbeker van de KNVB. Een bijzonder affiche, want bij winst is niet alleen de halve finale van dit bekertoernooi bereikt. Dan is de Boys ook verzekerd van een plek in het grote bekertoernooi van de KNVB voor het seizoen 2019-2020 met deelname van betaalde voetbalclubs.

Op weg naar de kwartfinale werd gewonnen van Luctor, Stevo, Wijhe’82, PH, DSVD en uit in Wijchen met 3-0 van hoofdklasser AWC. In de voorronde werd in Vriezenveen met 1-1 gelijk gespeeld tegen DOS’37. Het team van hoofdtrainer Karlo Meppelink en assistent Henk Harmens gaat er alles om doen om tot de halve finale door te dringen. Een dergelijk succes past uitstekend in het 75ste jubileumjaar van de zaterdag tweede klasser. We rekenen op 2 april op de massale steun van onze supporters, jong en oud, om onze bekerhelden te ondersteunen op weg naar de halve finale.