Met als doel om financiële armslag te kweken ten behoeve van de nieuwbouw van de kantine, is er een tijd geleden al vanuit de commerciële denktank o.a.  het  idee geopperd om een veiling te gaan organiseren. Na draagkracht vanuit het hoofdbestuur hierop te hebben ontvangen, is er intussen een commissie gevormd welke al druk bezig is om  een en ander de komende tijd uit  te gaan rollen.

Bedoeling in het kort als volgt:

Online (via de website Vroomshoopse Boys)  gaan we begin maart 2020 live , starten met ca. 20 kavels (diensten en/of producten), deze in 10 weken uit te breiden naar 100 kavels voor  de “ finale” op zaterdag 16 mei, dit is de laatste officiële thuiswedstrijd  van ons eerste elftal. Plan is dan om aansluitend een derde helft te organiseren met als sluitstuk de finale veiling (om 2000 uur wordt dan uiteraard de web site veiling gesloten) Op die avond zal dan met behulp van een veilingmeester worden getracht zo hoog mogelijke biedingen te krijgen op producten als b.v. een “ boys koelkast” en we hopen dat, met in het achterhoofd  “het goede doel”,  de gunfactor hoog is.

Via sociale media zal worden getracht zoveel mogelijke bieders te bereiken. Verzoek aan jullie allen is dan ook om deze uitingen zoveel mogelijk te delen uiteraard.

Overigens kunnen we  nog wel een paar mensen gebruiken om zitting te nemen in de commissie, geïnteresseerden mogen zich melden via  commercie@vvvroomshoopseboys.nl

In de loop van januari komen we met een update.