Het oefenduel van donderdagavond 23 augustus tegen Luctor et Emergo is in onderling overleg verplaatst. Er wordt dan niet op de Bosrand, maar bij Luctor et Emergo in Almelo gespeeld, aanvang 19.30.uur. Dat heeft direct te maken met het aanstaande bekerduel tussen beide teams. Die wedstrijd wordt op zaterdag 1 september aanstaande om 14.30 uur op de Bosrand gespeeld.

Op zaterdag 8 september wordt om 17.00 uur in Geesteren gebekerd tegen Stevo, terwijl de voorronde van de bekercompetitie op zaterdag 15 september wordt afgesloten bij DOS’37 in Vriezenveen, aanvang 14.45 uur.

De KNVB heeft ook het competitieschema voor het seizoen 2018-2019 van de tweede klasse H. van het zaterdagvoetbal bekend gemaakt. Op zaterdag 22 september begint Vroomshoopse Boys met een thuiswedstrijd. De altijd weer interessante derby tegen voetbalbuur vv Den Ham staat dan op het programma. De volgende beide competitiewedstrijden worden uit gespeeld op 29 september en op 6 oktober: tegen Be Quick’28 in Zwolle en tegen ASC’62 in Dalfsen. Op zaterdag 13 oktober wordt er thuis uitgekomen tegen WVF uit Zwolle. Op zaterdag 20 oktober wordt er weer op de Bosrand gevoetbald, dan tegen DOS Kampen.