Op zaterdagavond 11 maart stond het logo van Vroomshoopse Boys op het grote elektronische informatiebord in het Polmanstadion bij de eredivisiewedstrijd Heracles Almelo tegen FC Utrecht. Voor iedereen was het duidelijk: hier kwamen de club van de week in actie. In totaal 27 vlaggendragers en dragers van het grote middencirkeldoek waren present en onze spelers van de JO15 en van de J019 deden het prima. Aan de hand van scheidsrechter Jochem Kamphuis betrad Evan Kroek van het team J09-6 van Vroomshoopse Boys onder groot gejuich het kunstgrasveld. Evan was door loting als gelukkige Boys-pupil uit de bus gekomen. Evan kwam in smetteloos wit beeld en mocht de wedstrijdbal meenemen. Samen met de aanvoerders Thomas Bruns en Willem Janssen kwam hij als pupil van de week op de foto en voor de camera’s van Fox Sports: geweldig toch? Liefst 180 leden van Vroomshoopse Boys, waarbij ouders en begeleiders hadden zich opgegeven en hadden een gereduceerd kaartje gekocht in de Boys-kantine. De jeugdcommissie had het uitstekend georganiseerd, hulde daarvoor! Wim Samsen, bestuurslid commerciële zaken van Heracles Almelo stak z’n waardering vor de aanpak van de Boys niet onder stoelen of banken, hij vond het top. De supportersvereniging van Vroomshoopse Boys had ervoor gezorgd dat in een dubbeldekker van Sickman Personenvervoer de in het stadion actieve spelers met de begeleiding werden vervoerd, dank daarvoor. De feestelijke stemming in het speciale Boys-vak werd alleen maar vergroot door de knappe 2-1 overwinning van Heracles Almelo in de laatste minuut van de reguliere speeltijd.

Ook Boys-trainer en leider en natuurlijk voetbalvader Bertrik Dekker was van de partij. Hij maakte van de gelegenheid gebruik, door voor de wedstrijd van Heracles Almelo op de foto te gaan met cabaretier Herman Finkers en Heraclesdirecteur Nico-Jan Hoogma. Door Bertrik werd reclame gemaakt voor de actie van het zesde elftal van de Boys om als gedoodverfde kampioenskandidaat life op TV op FOX Sport te komen. Op Facebook valt te lezen dat Herman Finkers en Nico-Jan Hoogma het een ware eer vonden om met Bertrik Dekker op de foto te gaan.. Lekkere droge Twentse humor, Herman Fionkers had het kunnen bedenken.

//gallery.vvvroomshoopseboys.nl/#!album-210