De beloften onder 21 jaar van Vroomshoopse Boys zijn weer helemaal terug in de race naar de finaledag van het pretentieuze Beltona-toernooi in juni 2017 bij Sparta Enschede. In Vriezenveen werden de beloften van DETO verdiend en met goed voetbal met 3-1 geklopt door twee doelpunten van Juliën Derks en een doelpunt van Lars Scholten. Achter het leidende MVV’29 wordt nu de tweede plaats in de poule bezet met nog een thuiswedstrijd tegen het team uit Harbrinkhoek in het verschiet.
Vroomshoopse Boys JO19-1 is uitgebekerd, maar kon dat dat met opgeheven hoofd doen. Uit bij vierde divisionist Sportclub Epe J019-1 werd in een spannende wedstrijd met wisselende kansen met 2-0 verloren. Pas in de laatste minuut besliste de thuisploeg dit bekerduel. Vroomshoopse Boys J015-1 won heel knap na een bloedstollende penaltyserie met 5-4 uit op het sportpart Schreurserve van hoofdklasser Sparta Enschede J015-1, nadat na de reguliere stand 2-2 was.
Max Elferink van Vroomshoopse Boys J09-1 was de meest scorende spits op de Bosrand met maar liefst 6 treffers. Het was niet toch niet genoeg voor de winst, want het bezoekende Holten J09-1 won met 6-7. In een duel met een hoge amusementswaarde.
Vroomshoopse Boys JO9-6 geniet nog na van het kampioenschap in de najaarscompetitie. In Slagharen werd JCLE JO9-4 met 3-1 verslagen. De super blijde pupillen van het leidende kwartet Joey Kroek, Jan ter Avest, Daniëlle Beekhuizen en Henry Lukas konden samen met hun ouders en verdere familie feest vieren in de Boys-kantine met de gebruikelijke limonade en patat.
Materialenman en aanspreekpunt van de veldploeg Stef van Laar van Vroomshoopse Boys is tot clubheld van de gemeente Twenterand gekozen. De trouwe en actieve Boys-vrijwilliger kreeg 245 stemmen, goed voor een afgetekende eerste klassering. Er worden ook regionale en landelijke prijzen voor deze verkiezing bekend gemaakt.
Vorige week is de op alle fronten vernieuwde website van Vroomshoopse Boys gelanceerd: www.vvvroomshoopseboys.nl De nieuwe website kende de eerste dag al meteen al 1044 unieke bezoekers en webmaster Alexander Fokkert kreeg veel complimenten voor dit stukje vakwerk.
Het eerste elftal van Vroomshoopse Boys had geen bekerverplichtingen en hervat zaterdag de competitie in de eerste klasse D. met een uitwedstrijd tegen oud-hoofdklasser vv Bennekom, dat de tweede plaats op de ranglijst bezet. De wedstrijd in Bennekom begint om 15.00 uur.