Vroomshoopse Boys verzekerd van kwalitatief prima sportkleding

In de bestuurskamer van Vroomshoopse Boys vond op zaterdag 18 mei, voorafgaande aan de competitiewedstrijd tegen S.V. Gramsbergen, een feestelijk moment plaats. De sportkledingovereenkomsten tussen sponsor Deventrade BV (leverancier van het merk Stanno), dealer Intersport Ramon Zomer uit Nijverdal en voetbalvereniging Vroomshoopse Boys werden ondertekend. Dat gebeurde door Jorn Kleine Schaars van Deventrade BV, Ramon Zomer en de bestuursleden voorzitter Edward Olthof en secretaris Harald Dubbink van Vroomshoopse Boys.

De overeenkomst kent een duur van 6 jaar en is op 30 juni van het vorig jaar ingegaan. Er is voor een eigen ontwerp van het shirt gekozen, die alle teams zullen dragen. De Boys-leden Jan-Willem Drees, Mirjam Veneman, Jannette Heideman en Anneke Schrijver maakten de afgelopen tijd de uiteindelijke keuze voor het blauw-gele design.

Op de Familiedag/Jubileumdag van de 80-jarige voetbalvereniging Vroomshoopse Boys op zaterdag 1 juni wordt de nieuwe kledinglijn gepresenteerd.

Na 3 jaar bestaat de mogelijkheid om desgewenst een nieuw shirt te ontwerpen.

Het contract behelst de levering van o.a. shirts, broeken, kousen, (rug)tassen en presentatiekleding. Inbegrepen is dat de inloopshirts voor de prestatieteams geleverd blijven worden door mede-hoofdsponsor Veltink Automotive – Bedrijfskleding.

Sponsor Deventrade BV levert elk seizoen 30 stuks Derbystar-ballen aan Vroomshoopse Boys, zo is ook contractueel vastgelegd.

Voorzitter Edward Olthof en de Sponsorcommissie van voetbalvereniging Vroomshoopse Boys toonden zich uitermate content met het afgesloten contract. Daardoor is Vroomshoopse Boys de komende jaren verzekerd van een kwalitatief prima kledinglijn met de nodige uitstraling. Ook Jorn Kleine Schaars van Deventrade BV en Ramon Zomer van de gelijknamige Intersportvestiging in Nijverdal uitten hun tevredenheid met de afgesloten overeenkomst.