Op 5 juni 2019 bestaat Vroomshoopse Boys 75 jaar. Dat heugelijke feit wordt uiteraard aan het eind van het volgend seizoen 2018-2019 luister bijgezet. Zo’n jubileum is een door de KNVB erkend kroonjaar en dat verdient volop aandacht. De jubileumfeesten 50 jaar en 60 jaar Vroomshoopse Boys kunnen velen zich nog goed herinneren. Het is een goede traditie van onze voetbalvereniging om jong en oud te betrekken bij zo’n jubileum en dat zal deze keer niet anders zijn. Vroomshoopse Boys staat er na driekwart eeuw bijzonder goed op met een kwalitatief goed kader, een goed voetbalniveau, aandacht voor zowel prestatief als recreatief voetbal, vele vrijwilligers en een puike accommodatie. De plannen voor een nieuwe kantine krijgen steeds meer vorm en inhoud om de onstuimige groei en bloei van Vroomshoopse Boys met bijna 850 leden op een verantwoorde wijze op te vangen.

Alle reden dus om een mooi en aansprekend jubileumfeest op te zetten. Het uitgangspunt van Jong en oud wordt ook weerspiegeld in de jubileumcommissie, die onder voorzitterschap staat van Egbert de Jonge. Deze vaste Boys-supporter, oud-voetballer en gepensioneerde Noordik-docent diende onze vereniging in het verleden als jeugdvoorzitter, jeugdtrainer en als scheidsrechter. De overige leden van de jubileumcommissie zijn: Kim Ballast, Anja Kleinjan (activiteitencommisie), Gerjan Kosters (jeugd), Arjen Maat (PR), Geralda Melenberg, Hans Nieboer (PR), Wouter Nieboer (penningmeester) en Riëtte Zweers (kantine). De kick-off van de jubileumcommissie “75 jaar Vroomshoopse Boys” is aanstaande.

Ideeën en suggesties van leden voor een spetterend jubileumfeest in juni 2019 zijn te allen tijde welkom! Geef die door op de Emailadressen nieboerhans@gmail.com of vroomshoopseboys@gmail.com Ook kunnen de leden van de jubileumcommissie door jullie worden “aangeschoten” met ideeën en suggesties, , bijvoorbeeld op de Familiedag van Vroomshoopse Boys op zaterdag 9 juni a.s. We gaan als commissie voor een onvergetelijk jubileumfeest en rekenen daarbij op de steun en natuurlijk de deelname van iedereen.

Namens de Jubileumcommissie i.o.,

Hans Nieboer.