Vroomshoopse Boys behoorde tot de allereerste deelnemers aan het Beltona-beloftentoernooi, dat 19 jaar geleden startte. Op het sportpark Schreurserve van cvv Sparta in Enschede werd in juni 2012 door de Boys-beloften een eerste prijs behaald van dit prestigieuze toernooi. Twee jaar geleden werd de Boys derde in het eindtoernooi met nul doelpunten voor en nul doelpunten tegen, op zich al een unicum. Dit seizoen telt het toernooi 40 deelnemende teams.

Dit seizoen zijn de jonge Boys-talenten tot en met 21 jaar en twee dispensatiespelers tot en met 23 jaar ingedeeld in poule D. met Germanicus/CSVC uit Coevorden, HHC Hardenberg en SV Dalfsen. Dit jaar zijn er twee thuiswedstrijden gepland. Op woensdagavond 11 oktober staat om 19.30 uur de wedstrijd Vroomshoopse Boys tegen SV Dalfsen op de rol. Op woensdagavond 22 november wordt om 19.30 op de Bosrand het duel Vroomshoopse Boys tegen Germanicus/CSVC gespeeld. Uitwedstrijden zijn er in 2017 tegen HHC Hardenberg op dinsdagavond 31 oktober om 20.00 uur en tegen SV Dalfsen op 13 december om 19.30 uur. Op 24 januari 2018 is de laatste thuiswedstrijd gepland: om 19.30 uur tegen HHC Hardenberg.  Op mandagavond 12 februari wordt om 20.00 uur aangetreden tegen Germanicus/CSVC. Egbert Runhart is dit seizoen coördinator van het Beltona-beloftenteam van Vroomshoopse Boys, terwijl René Netters als contactpersoon functioneert. Beltona-Boys en begeleiding: veel succes en voetbalplezier gewenst. Op de website van cvv Sparta Enschede is het Beltona-toernooi dit seizoen op de voet te volgen.