Vroomshoopse Boys zet in op meer seniorenteams

Onze vereniging heeft meer dan 900 leden, waarvan verreweg de meesten in de jeugd voetballen. Bij de senioren zijn in dit seizoen 2023-2024 vijf mannenteams wekelijks in competitieverband actief. Ook is er een vrouwenteam bij Vroomshoopse Boys, dat Mariëlle Roelofs als coördinator kent. Op de vrijdagavonden zijn bij de mannen twee 18+ teams en daarnaast een 35-plus team op het kunstgras van de Bosrand en bij uitwedstrijden te bewonderen.

Gezien ons nog steeds groeiende ledenaantal worden er in het komend seizoen 2024-2025 tenminste zes seniorenteams bij de mannen op de zaterdagen in competitieverband verwacht. Ingaande volgend seizoen stopt overigens Bertho Veltink als coördinator bij de recreatieteams van de senioren. Bertho, hartelijk dank voor je jarenlange inzet!

Er wordt op dit moment nog meer dan voorheen binnen Vroomshoopse Boys gerichte aandacht aan het recreatievoetbal bij de senioren besteed. Wat is er mooier dan lekker samen wedstrijdjes te spelen en dan na afloop in de kantine ’t Flierhuus en later dit jaar in het nieuwe clubhuis van een gezellige derde helft te genieten? Er is onlangs een ‘commissie senioren recreatief’ in het leven geroepen, die de interesse in het voetballen bij de recreatieve Boys-team moet vergroten. Deze commissie bestaat uit Frank Bakker, Robin Meijerink en Niels van der Vegt.

Deze commissie laat er geen gras over groeien en is al druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen 2024-2025. Nieuwe spelers en natuurlijk ook speelsters zijn van harte welkom om bij onze mooie club te komen voetballen. Nieuwe inschrijvingen moeten uiterlijk 15 mei 2024 zijn doorgegeven. Ook is het mogelijk je als nieuw (vrienden)team aan te melden! Je wordt dan direct in de gloednieuwe sportkleding van Vroomshoopse Boys gestoken.

Aanmelden kan via de website van de Boys: www.vvvroomshoopseboys.nl Doen! Voor nadere informatie over teamindelingen of voor overige vragen kan er contact opgenomen worden met Frank Bakker tel. 06-39 71 36 13 of email: frankbakker333@hotmail.com