Vroomshoopseboys JO17-D2 uit tegen Fleringen JO17-1

Afgelopen zaterdag reisden de Vroomshoopseboys JO17-D2 af naar Fleringen JO17-1
Ze moesten om 16 uur voetballen dus iedereen was in ieder geval goed wakker.

Al vrij snel werd er gescoord door Robin de Jonge het stond 0-1 dat moest toch een voorteken zijn om te kunnen winnen vandaag.
Helaas kwam al snel de 1-1 er achteraan en ook de 2-1 en de 3-1 was snel gescoord door het team van Fleringen.

Onze boys deden het wel goed (heb ik uit een betrouwbare brons aangezien ikzelf er niet bij was) maar de tegenstander had een hele snelle voorin staan wat onze boys niet konden bijbenen.

Er kwam een Penaltie voor ons, Wladic werd getackeld in het strafschop gebied. Arnoud Brunnink neemt hem en hij zit er in. Het staat 3-2

Dan komt er nog een kans voor Bart Dogger om te scoren en die zit er ook in dus staan wij weer gelijk met 3-3 als de boys de rust ingaan.

Patrick onze keeper moest mee met de B1 dus staat Rutger v Schouwen in de goal voor ons team. Even een dik vet compliment want hij heeft een geweldige wedstrijd gekeept, er zijn vele balletjes tegengehouden door Rutger.

In de 2de helft kwam het niet echt tot scoren. De boys van Fleringen lukte het nog wel om de bal in ons net te krijgen en werd de eindstand dan ook 4-3.

Verloren maar de stand is beter dan de wedstrijden hiervoor, top boys.

Komende zaterdag moeten wij thuis om 12:30 uur spelen tegen SVV ’56 Kloosterhaar.