De nieuwjaarstoespraak van voorzitter Edward Olthof is in grote lijnen terug te vinden op deze website. Toch deed onze voorman daarnaast, min of meer in de zijlijn, nog een aantal belangwekkende uitspraken. Die quotes willen we de Boys-leden, die er niet bij waren op 7 januari j.l. bij de sfeervolle nieuwjaarsbijeenkomst van Vroomshoopse Boys in de kantine ’t Flierhuus, niet onthouden.

Tweede elftal en Vrouwen 1

Het verjongde tweede team van de Boys pakt het goed op in de eerste klasse onder leiding van Alexander Fokkert, Richard Willems en Hans Meijerink. Het eerste vrouwenteam zit momenteel behoorlijk in de lappenmand en de verzorgers hebben er de handen vol aan. We hebben de verwachting dat zijn na de winterstop weer vooruit kunnen kijken en met nieuwe energie de competitie gaan vervolgen. Dames zet hem op!

Dagvoorziening Carintreggeland in de kantine

De samenwerking van Vroomshoopse Boys met Carinrtreggeland bestaat sinds april 2022 en daar kijken we positief tegen aan. We hebben van elkaar geleerd en dat zal verder nog wel even zo blijven. De intenties is er om volgend jaar met elkaar verder te gaan richting het nieuwe clubhuis.

Commissie Respect uitgebreid.

Aan de commissie Respect is een vertrouwenspersoon toegevoegd. Zij werkte tot dusver alleen binnen de club. Deze vertrouwenspersoon heeft nu een klankbord van een groep mensen, waarmee veel verwantschap en gemeenschappelijkheid is.

Vrijwilligers zijn en blijven nodig

We hebben als vereniging met nu 900 leden de wind in de rug en in de zeilen, maar nog steeds zijn er vacatures van bardiensten, scheidsrechters, grensrechters en ga zo maar door. Ook richting de invulling voor het volgend seizoen 2023-2024 hebben we weer mensen nodig, zoals begeleiders, voetbaltrainers et cetera. We vragen  van iedereen een Verklaring van Goed Gedrag en vragen ook de aanwezigheid van die vrijwilligers tijdens de instructieavonden voor trainers en leiders.

Energie, dynamiek en actiebereidheid

Bij de fenomenale glazen kantine-actie bij de Boys eind vorig jaar zagen we wat een energie, dynamiek en actiebereidheid er bij Vroomshoopse Boys is ontstaan. Het mooiste compliment richting de veelal jonge organisatoren, DJ’s en hun sidekicks en verdere vrijwilligers kwam van meerdere oudere Boys-leden: ‘We hadden nooit verwacht dat zoiets in deze tijd nog mogelijk is’.