Na ruim 11 jaar beëindigt webmaster Alexander Fokkert zijn werkzaamheden voor de website van Vroomshoopse Boys. In die periode is de website www.vvvroomshoopseboys.nl uitgegroeid tot een prima blauw-geel visitekaartje voor onze club, waarop we trots kunnen zijn. Actueel, informatief, overzichtelijk en mooi geïllustreerd, dat is wat de website kenmerkt.

Het was voor Boys-vrijwilliger Alexander als webmaster een bijzonder intensieve periode en naast zijn inzet voor de website is hij al langere tijd actief bij Vroomshoopse Boys. Denk aan het jeugdtrainerschap, trainerschap bij de B-selectie en coach zijn bij het tweede elftal en aan een recentelijke actie ‘de glazen kantine’ voor ons nieuwe clubhuis. Door al die activiteiten heeft hij besloten nu als webmaster te stoppen. Alexander, bedankt voor je inzet en enthousiasme!

Jelmer Albada is de opvolger van Alexander en deze nieuwe webmaster wordt momenteel door zijn voorganger ingewerkt. Als ‘achtervang’ gaat Mirjam Veneman fungeren. We zijn blij dat de opvolging van Alexander Fokkert geregeld is en dat onze website als vanouds floreert.

We willen de diverse commissies/werkgroepen et cetera binnen onze club en ook onze leden van de Boys vragen om Jelmer en Mirjam zoveel mogelijk in voorkomende gevallen te voorzien van  informatie, waar nodig of gewenst inclusief foto’s. In voorkomende gevallen dan wel graag via Margreeth Spang (Emailadres (pr@vvvroomshoopseboys.nl) en/of via Hans Nieboer (nieboerhans@gmail.com) Het E-mailadres van onze website blijft als vanouds: webmaster@vvvroomshoopseboys.nl

We wensen Jelmer en Mirjam veel succes en ook plezier toe met onze website.