En wie jarig is trakteert. Daarom verloot de website van de Vroomshoopse Boys een heuze “Vroomshoopse Boys Sjaal”. Wat moet je hier voor doen? Deel en Like dit bericht en zorg dat de pagina van de Vroomshoopse Boys hebt geliked. (of retweet dit bericht op Twitter en volg de Vroomshoopse Boys)

We kijken terug op een prachtig jaar waar meer dan 118.000 bezoekers de website bezochten. DAT ZIJN GEMIDDELD 323 BEZOEKERS PER DAG! Tuurlijk hebben we gepiekt en zijn we soms onder dit gemiddelde gezakt. Maar de website van de Vroomshoopse Boys leeft!

Hier wordt uiteraard ook hard voor gewerkt door de web redactie. We zijn erg actief met het plaatsen van nieuwsberichten. Deze delen we op Facebook en Twitter en zodoende proberen we u actief bij de club te betrekken. En ook de begeleiders van elftallen helpen ons hier een handje mee want zij plaatsen wekelijks wedstrijdverslagen die toch gemiddeld zo’n 100 keer worden bekeken. Super! Blijf dit vooral doen!

Op naar jaar twee!

Hans en Alexander.