Check altijd je aanvangstijd in de wedstrijdzaken app. Dat is de boodschap die we als wedstrijdsecretariaat duidelijk willen afgeven. De wedstrijdprogramma’s voor de zaterdagen worden per periode doorgenomen. We zitten in deze tijden van corona met specifieke maatregelen en proberen het wedstrijdprogramma zo optimaal mogelijk te plannen.

We proberen iedereen zo goed mogelijk in te delen in de kleedkamers, maar proberen er ook voor te zorgen dat er voldoende tijd tussen de verschillende wedstrijden is gepland. Het is dus mogelijk dat er aanvangstijden veranderen! Zo kan het zijn , dat je eerder moet spelen dan de voorkeurstijd die is aangevraagd bij de KNVB. Ook zijn er teams die later op de middag moeten spelen. Het speelschema is namelijk op de ene zaterdag vele malen drukker dan op de andere zaterdag. Helaas hebben we daar geen invloed op.

We vertrouwen op ieders flexibiliteit en proberen er elke zaterdag een zo optimaal mogelijk speelschema van te maken. Kijk dus in je wedstrijdzaken app of je de juiste aanvangstijd hebt!!!!

Het wedstrijdsecretariaat.