Werk jij graag met voetbaltalent?  Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als trainer/coach ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de speelsters/keepsters en het verzorgen van trainingen en het coachen tijdens wedstrijden.

Je zult werken met speelsters/keepsters van verschillende leeftijden en niveaus.

*Verantwoordelijkheden:*

– Ontwikkelen en implementeren van trainingsprogramma’s die de technische vaardigheden, tactische kennis en fysieke conditie van de speelsters/keepsters verbeteren.

– Coaching & begeleiding van het team tijdens wedstrijden.

– Begeleiden en motiveren van speelsters/keepsters, zowel individueel als in teamverband.

– Creëren van een positieve en ondersteunende teamcultuur waarin speelsters/keepsters zich kunnen ontwikkelen en plezier hebben (zie gedragscodes TTR (Meidenvoetbal Next Level).

– Samenwerken met andere coaches en stafleden om de algehele prestaties van de speelster/keepster en het team te verbeteren.

– Communiceren met de speelsters/keepsters en hun ouders over de voortgang en ontwikkeling.

*Vereisten:*

– Ervaring als voetbaltrainer, bij voorkeur met het werken met speelsters/keepsters van verschillende leeftijden en niveaus.

– Goede kennis van voetbaltechnieken, tactieken en spelregels.

– Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om speelsters/keepers te motiveren en te inspireren.

– In staat zijn om een positieve en ondersteunende teamcultuur te creëren.

– Flexibiliteit om trainingen en wedstrijden buiten de reguliere kantooruren te kunnen verzorgen.

Bij voorkeur in het bezit van relevante trainers/coachings certificaten of de bereidheid om deze te behalen.

Als jij een passie hebt voor voetbal en het talent en de drive hebt om speelsters/keepsters te helpen groeien en succes te behalen, dan horen wij graag van je!

*Interesse*

Stuur dan een mail naar:

TTR / Meidenvoetbal Next Level

T.a.v. Charlotte van Doorn talententeamreggestreek@gmail.com

Of neem telefonisch contact op met Charlotte van Doorn.

M 06-17415250.

Wij kijken ernaar uit om van je te horen! Wie weet word jij onze nieuwe trainer/coach.

Een sportieve groet,

Charlotte van Doorn