Wij zijn Vrienden van de Vroomshoopse Boys

Vroomshoopse Boys wil graag een stabiele eerste klasser KNVB zijn. Dat gebeurt met louter eigen opgeleide spelers. Om die gezonde ambitie (de werktitel van het Jeugdplan) waar te maken zijn er extra financiën nodig om met name de jeugd concreet te ondersteunen.

Daartoe is in het seizoen 2008-2009 het organisatieonderdeel de Vrienden van de Boys opgericht. Voor € 25,- of € 50,– per jaar kan iedereen lid worden. Daarbij gaat het om Vrienden en Vriendinnen. De focus ligt op de jeugd en in voorkomende gevallen wordt ook de A-selectie gesteund. Het gaat daarbij om extra zaken, die niet als post in de begroting van de vereniging zijn opgenomen.

Voorbeelden van zaken, die door de Vrienden van de Boys werden gesteund zijn diverse cursussen, ASM, zitbankjes, doeltjes, een filmcamera en ga zo maar door.

De Vrienden (en Vriendinnen) worden desgewenst vermeld op een groot blauw bord in de kantine en op de website van Vroomshoopse Boys. Periodiek krijgen de leden van  Vroomshoopse Boys een update in de vorm van een nieuwsbrief. Daarin worden de acties verantwoord. Een werkgroep, bestaande uit leden van Vroomshoopse Boys,  houdt zich bezig met de acties van de Vrienden van de Boys. De namen en verdere persoonlijke gegevens zijn te vinden onder kopje “Organisatie” op de website www.vvvroomshoopseboys.nl.

Per 1 januari 2017 waren er 52 Vrienden van de Boys geregistreerd.

Elk nieuw lid krijgt bij aanmelding een speciaal vaantje van de Vrienden van de Boys cadeau en wordt zo nu en dan verrast tijdens thuiswedstrijden van het eerste elftal (bijvoorbeeld met een hamburger). Ook worden leden van de Vrienden van de Boys uitgenodigd voor sponsoravonden bij Vroomshoopse Boys.

Doe mee en bouw mee aan onze voetbalvereniging Vroomshoopse Boys en word lid van de Vrienden van de Boys.

16 januari 2017,

de werkgroep: Jannette Heideman, Tom Heideman, Bert Kempers, Job Lamberink, Hans Nieboer en Willem Nieuwlaar.