Oproep

Beste leden.

Helaas heeft de scheidsrechterscommissie (= SRC) afscheid moeten nemen van een aantal scheidsrechters vanwege andere bezigheden. Eveneens kunnen we op dit moment een aantal scheidsrechters niet inzetten vanwege ziekte/blessures.

Er is al jaren een tekort aan scheidsrechters, maar de huidige bezetting is hierdoor wel heel kwetsbaar. Op het moment dat er zich onverwachte uitval voordoet kan de inzet niet langer gegarandeerd worden. Concreet betekent dit dat er dan geen scheidsrechters worden ingepland bij één of meerdere wedstrijden, waarbij in beginsel de senioren zelf zorg moeten dragen voor een scheidsrechter. Vervelend, maar het is momenteel helaas niet anders.

Als SRC zijn we hier natuurlijk niet blij mee. Daarom nogmaals een dringende oproep om het tekort aan scheidsrechters in te vullen. Lijkt je het iets om op deze manier een bijdrage te leveren aan de club? Je bent lekker sportief bezig en het is erg leuk!

De SRC zorgt voor kleding en overige benodigdheden, ook zal zij je opleiden en begeleiden.

Zin in? Je kunt hiervoor contact opnemen met Gerrit Schuurman van de SRC.
Bel of App hem op 06-11190736. Doen!

SRC