Wilco Breukelman is 46 jaar en woont aan de Noorderweg in Geerdijk. Hij is getrouwd met Marieke en vader van 3 kinderen. Carmen, Noa en Aron.  Vorig jaar is zoontje Aron bij Vroomshoopse Boys gaan voetballen en is Wilco regelmatig op de Bosrand te vinden.

Wilco is door de vrijwilligerscommissie benaderd om alle zaken op en rondom onze accommodatie vast te leggen en te documenteren. Enkele voorbeelden: de zonnepanelen, waar zijn ze gekocht, hoe zit het met de garantie, hoe zijn ze verzekerd? Of de energiemeters: welke zaken zijn er  op welke energiemeter aangesloten?

Doel van dit alles is dat onze vereniging alle informatie m.b.t. zaken op en rondom onze accommodatie goed en overzichtelijk heeft vastgelegd. Op deze wijze kunnen we snel de juiste en volledige informatie terug vinden.

Vanaf deze maand begint Wilco met zijn werkzaamheden. We wensen hem dan ook veel succes en plezier in deze functie.

Wilco Breukelman
Mobiel: 0649356664