Clubhuis ’t Flierhuus.  Aanvang 19.30 uur

Enige weken geleden hebben alle leden het informatieboekje  voor de Algemene Ledenvergadering  ontvangen. In dit boekje o.a. de agenda voor de vergadering en alle jaarstukken. Tijdens de vergadering zullen de verschillende penningmeesters een toelichting op de financiën geven. Tevens  wordt u  op de hoogte gesteld van de laatste ontwikkelingen m.b.t. de  nieuwbouw/verbouwplannen.

Punt 12 op de agenda behelst de toelichting , bespreking en vaststelling van het Verenigingsplan 2019 t/m 2024. Deze nieuwste versie van het Verenigingsplan van Vroomshoopse Boys staat vanaf vandaag online op de website. (  Onder de knop Downloads)  Zo hebben alle leden de mogelijkheid om hier kennis van te nemen. Heeft u na het lezen nog vragen  of opmerkingen? Deze  kunnen tot en met maandagavond gemaild worden naar secretaris@vvvroomshoopseboys.nl.  De beantwoording vindt dan , zo mogelijk, plaats tijdens de vergadering.

Download hier het Verenigingsplan 2019-2024