Vrijwilligersbeleid wordt opnieuw vorm en inhoud gegeven bij Vroomshoopse Boys. Elders op deze website is daar binnenkort het nodige over te lezen. Een van de afspraken betreft de vrijwilliger (m/v) van de maand, die door loting wordt verkozen. Het kan gaan om een individuele vrijwilliger (m/v) of een groep.

Welnu, de eerste vrijwilliger van de maand, in dit geval van november 2017, is bekend. Dat is Wouter Lucas, gedreven trainer van E4 en C2 van de van de jeugd van Vroomshoopse Boys. Maar Wouter doet nog veel meer, onder meer de foto’s van alle Boys-spelers op Sportlink zetten. Een gigantische klus, maar wel een verplichting van de KNVB. Ook voor de controle door de scheidsrechters is dat absoluut een must.

Door Wouter Lukas is dat nu allemaal achter de schermen mogelijk gemaakt en we zijn hem daar dankbaar voor. Terecht is deze vrijwilliger onlangs in het zonnetje gezet. Dat gebeurde door bestuurslid Jan Dogger, tevens voorzitter van de vrijwilligerscommissie, die verder bestaat uit Jannette Heideman, Geesje van Borssum Waalkes en Suzanne Lusseveld. Jan Dogger bedankte Wouter Lucas voor zijn geweldige inzet om deze extra klus te klaren. Onze blij verraste vrijwilliger van de maand kreeg uit handen van Jan Dogger als beloning een attentie in de vorm van een cadeaubon aangeboden in de ontvangstkamer in de kantine ’t Flierhuus.