Zaterdag 2 september, de dag waarop niet alleen het nieuwe voetbalseizoen met de bekerwedstrijden van start gaat. Ook de dag waarop we de vuurdoop hebben van de nieuwe opzet Pupillenvoetbal bij de F teams en het werken met de nieuwe App KNVB Wedstijdzaken. Hiermee komt het oude wedstrijdformulier in Sportlink komt te vervallen.

Om hier succesvol mee te kunnen moesten er achter de schermen flink wat geregeld en afgestemd worden . Het was dan ook voor de jeugdcommissie,
wedstrijdsecretariaat ,scheidsrechterscommissie en de ontvangstkamer een spannende dag.

Om het geheel in goede banen te leiden was er afgelopen zaterdag vanaf 8 uur ondersteuning geregeld om eventuele knelpunten direct op te kunnen lossen.
Zo waren er afgevaardigden aanwezig vanuit de scheidsrechterscommissie, jeugdcommissie en bood Liza Staarman namens de ontvangstkamer ook de benodigde hulp. Gelukkig waren de voorbereidingen niet voor niets geweest en waren er slechts enkele gebruikersvragen en enkele accounts die we moesten resetten

Goed om te zien hoe de samenwerking in goede harmonie verliep. Namens de jeugdcommissie wil ik iedereen die heeft geholpen met de voorbereidingen
voor de nieuwe opzet pupillenvoetbal F en de introductie van de nieuwe App KNVB wedstrijdzaken bedanken voor hun inzet. Mede door hun inzet is deze dag een succes geworden.

Jan Dogger
Jeugdvoorzitter.