Zuur en vooral onterecht verlies voor JO9-5

Zaterdag 11 Mei

Vandaag staat er een uitwedstrijd gepland naar Juventa’12

Helaas moesten we het doen zonder de geblesseerde Jill.

we beginnen sterk aan de wedstrijd maar zien ook dat Juventa een sterke tegenstander is de eerste 20 minuten gaan alle kanten op kansen over en weer maar het is Siemon die ons op de been houd met een paar hele belangrijke reddingen niet veel later komen we verdiend op een 0-1 voorsprong door een goal van Roan dat waren ook de eerste 20 minuten. we gaan een extra verdediger achterin zetten want Juventa is te gevaarlijk na wat tips gaan we weer verder met de laatste 20 minuten. Juventa is helaas tot nu toe de bovenliggende partij en scoort de 1-1 we krijgen kansen maar de verdediging van Juventa staat behoorlijk in de weg hun scoren tegen de verhouding in 2-1. we hebben kansen en kansen maar er wordt helaas te goed verdedigd door Juventa  maar we veroveren de bal terug en via een eigen doelpunt komen we verdiend terug in de wedstrijd 2-2. na prima werk op het middenveld van Marit komen we bijna op een 2-3 maar helaas deed de keeper goed mee en scoren zij de 3-2 het gaat weer alle kanten op maar naar een snelle omschakeling is het Lucas dat verdiend 3-3 maakt . we gaan beter spelen en de verdediging Koen & Suus staan als een huis er mag geen bal meer door en als er wel een bal door gaat is het Siemon die prima staat te keepen. we kruipen door het oog van de naald nadat Suus een bal van de lijn haalt zo blijft het nog 3-3 . we krijgen een grote kans maar helaas wordt die gered door de keeper van Juventa niet veel later staan we onverdiend op een 4-3 achterstand . we pakken het op en na goed werk van Thije kan Lucas nogmaals scoren en zo staat het 4-4  het kan niet meer lang duren en het zal een gelijkspel worden dat was onze gedachten. maar we mogen nog een keer aanvallen maar na de snelle omschakeling scoort Juventa heel onverdiend de 5-4… vandaag was het een wedstrijd waar alles in zit spanning passie en vooral een heel onterecht verlies….

zaterdag hebben we weer een Thuis wedstrijd en pakken we de draad weer op en gaan opzoek naar onze 5 de overwinning van het seizoen .