Ingaande het seizoen 2017-2018 is Karlo Meppelink (47) uit Hoogeveen hoofdtrainer van de A-selectie van Vroomshoopse Boys, dat uitkomt in de eerste klasse D. van het zaterdagvoetbal.  Karlo Meppelink begon als middenvelder in het eerste elftal van HZVV in Hoogeveen en speelde daarna twee seizoenen bij de BVO Heracles in Almelo. Daarna vervolgde hij z’n actieve spelersloopbaan bij HZVV, ACV, Hoogeveen en beëindigde bij opnieuw HZVV.  Zijn trainersloopbaan voerde Karlo Meppelink vanaf de jeugd van HZVV langs ZZVV, Union Emlichheim, Germanicus en nu voor het vierde achtereenvolgende seizoen HZVV. Met die club uit Hoogeveen won Karlo Meppelink dit seizoen de eerste periodetitel en momenteel staat HZVV bovenaan in de eerste klasse E. van het zaterdagvoetbal. Enkele seizoenen geleden promoveerde Karlo Meppelink met HZVV naar de hoofdklasse. Karlo Meppelink, die in het bezit is van het diploma TC1, is een verklaard voorstander van technisch verzorgd en aanvallend gericht voetbal. Karlo Meppelink is gehuwd en is vader van een zoon van 17 jaar en een dochter van 14 jaar. Karlo Meppelink is werkzaam als relatiebeheerder bij schoonmaakgroothandel en borstelfabriek Jobo in Hoogeveen.

De nieuwe hoofdtrainer volgt als zodanig Eric van Zutphen uit Winterswijk op, die aan het eind van dit seizoenen na twee voetbaljaargangen bij Vroomshoopse Boys vertrekt.  De technische commissie en het bestuur van Vroomshoopse Boys zijn content met de komst van deze ervaren en ambitieuze hoofdtrainer.

Foto door Jochem van de Weg